اعتراف میکنم....

Home Profile Email Design




εϊзکلبه ی شادیεϊз

اعتراف میکنم وقتی پنجم دبستان بود امتحان جغرافیا داشتم نخونده بودم  تو شلوغی برگمو گذاشتم تو کیفم هفته ی بعد  معلممون کلی معذرت خواست گفت برگه ی شمارو گم کردم پیدا میکنم میارم

بععععله یه همچین بچه ی  زرنگی بودم من

*

*

اعتراف میکنم وقتی دبستانی بودم وقتی نمی تونستم مسائل ریاضیمو حل کنم سریع می پریدم تو دستشویی یه کم روش فکر میکردم میفهمیدم چجوری باید حلش کنم !!!!بعععله

*

*

دیروز تولدم بودهمراه اول یک روز مکالمه رایگان بهم داد.چون تموم خط های خونه بنام خودمه همه رو فعال کردم و خانوادگی به هر چی دوست و فامیل داشتیم زنگ زدیم چقدر شرمنده شدن فامیلای دور که میگفتن بازم معرفت شما ...!!!



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت11:37---1 مرداد 1393
وب جالبی دارید خیلی لطف کردید لینکم کردید
من هم با افتخار لینکتون کردم

پاسخ:ممنون ... بازم سر بزن


پریماه
ساعت16:06---31 خرداد 1393


خدیجه
ساعت13:38---31 خرداد 1393
اجی باران کجایییییییی کارت دارم

پریماه
ساعت13:25---30 خرداد 1393
سلام ابجی یه صفحه دیگه واسه وبم درست کن قربان تو پریماه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags :
[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:, | 12:42 ] ღƝ£gƛƦღ |


طـراحـی شـده تـوسـط :
قالبها